onsdag den 14. januar 2015

EN BLOG OM MAD

Mit navn er Simone, jeg er 19 år gammel og har en stor passion for madlavning. Jeg elsker at eksperimentere med opskrifter og spændende ingredienser, men holder bestemt også af de gode gamle klassikere.

Jeg har længe gået og drømt om at have min egen side med en variation af opskrifter, men tog først beslutningen om rent faktisk at gøre det efter nytårsaften. Efter at have taget del i aftenes menu (som bla. bestod af svamperisotto og chokolademousse kage!) opfordrede flere venner til at realisere min mad drøm. Man kan kalde det en form for nytårsforsæt!

 

På min blog vil i finde en kombination af nytænkende retter og de gode gamle klassikere fra både det salte og søde køkken.

 

Hvis i har nogen spørgsmål er i mere end velkommen til at skrive en besked til mig. 

 

 

- Simone


Ingen kommentarer :

Send en kommentar